Oddaljena pomoč

Za oddaljeno pomoč se preko TeamViewer ali Zoho povežem na vaš računalnik in nato z njim lahko upravljam na daljavo.

Na ta način lahko odpravim napake, uredim morebitne nastavitve, namestim in nastavim in pomagam z uporabo programa, pokažem različna navodila itd.

Celoten potek lahko sami v živo spremljate na vašem monitorju in imate nad računalnikom ves čas popoln nadzor in lahko v vsakem primeru sejo prekinete.

 

Pred začetkom oddaljene pomoči.

  1. Pokličite me po telefonu na 040 652 342 in povejte v čem je problem.
  2. V primeru, da je telefon zaseden, prosim poskusite kasneje, ali pa pošljite SMS na 040 652 342 ali sporočilo tukaj. Pokličem oz. odgovorim takoj, ko uspem.

 

Za začetek oddaljene pomoči sledite navodilom.

TeamViewer

  • Kliknite povezavo za prenos majhne datoteke.
  • Kliknite "Save File" oz. "shranite datoteko".

  • V računalniku poiščite preneseno datoteko in jo zaženite. Program ni potrebno nameščati. Ko se zažene, vam izpiše 9 mestno ID številko in 4 mestno geslo. Po telefonu mi sporočite najprej ID in nato geslo. Po nekaj sekundah se povežem na vaš računalnik, in oddaljena pomoč se prične.

Zoho

  • Kliknite povezavo.
  • Odpre se nova spletna stran, na kateri vpišete ID številko, ki vam jo povem preko telefona.

  • kliknete moder gumb "Download".

  • Odpre se pojavno okno za prenos majhne datoteke. Kliknite "Save File" oz. "Shrani datoteko".

  • Ko se datoteka prenese jo poiščite na računalniku in zaženite. Odpre se pojavno okno, kjer kliknete "Join", da se lahko povežem na vaš računalnik. Seja oddaljene pomoči se prične.