Evidenca delovnega časa zaposlenih

Spletna aplikacija vam omogoča enostavno in pregledno beleženje prisotnosi osebja preko koledarja meseca.

Pri vnosu osebja lahko določite njihove delovne čase za dni v tednu. Z enim gumbom lahko dodate vse manjkajoče prisotnoti za celo podjetje. Konec meseca lahko te prisotnosti natisnete ali izvozite v Excel datoteko za nadaljno analizo in hrambo.

Na voljo je tudi podpora.

Delovne ure

Na voljo je ročno beleženje delovnih ur, avtomatična dodelitev za celoten mesec na osnovi delovnega časa.

Nadure

Dodajanje nadur izpiše število že koriščenih v trenutnem tednu, mesecu in letu. Orodja za odobritev nadur.

Izjeme

Beleženje celodnevnih izjem za raztlične kategorije, kot redni dopust, bolezni, izobraževanja ali očetovski dopust.

Redni letni dopust

Dodajanje izjem, kot so redni letni dopust, se avtomatično odšteva od dodeljenega vsakemu osebju.

Seštevek prisotnosti

Konec meseca se z 1 klikom seštejejo prisotnosti vsakega osebja po kategorijah.

Print in izvoz

Mesečno poročilo prisotnosti lahko natisnete ali shranite v PDF za vsako osebje in izvozite seštevke v Excel.

Podpora preko e-maila

V primeru težav in vprašanj lahko vedno vprašate preko e-mial in vam odgovorim v najkrajšem možnem času.

Podpora preko telefona

V času delovnih ur me lahko pokličete, če imate z vnašanjem kakšne težave ali vprašanja.

Podpora preko oddaljenega namizja

V primeru težav vas lahko na vašem rčaunalniku vodim do rešitve preko oddaljenega namizja.

Pošljite povpraševanje

Podrobnosti ponudbe aprila 2020.