Podatkovne baze

Kaj so podatkovne baze?

Podatkovne baze so sklopi podatkov, ki so razvrščeni v tabele in vrstice, podobno kot v Excel-u, vendar so medsebojno povezani v odnose. Tabele imajo svojo vnaprej določeno strukturo, ki zagotavlja, da so podatki v pravilni obliki in na pravem mestu. Struktura se določa glede na vaše potrebe.

Uporabnik v bazo podatkov sistematično in urejeno vnaša podatke preko obrazcev, podatkovna baza pa uporabniku nato omogoča hiter in enostaven priklic podatkov.

Prednosti podatkovnih baz

Iskanje podatkov

Podatke lahko filtrirate (iščete) glede na vaše parametre, datume in vrednosti.

Podvajanja in napake

S podatkovno bazo se izognete podvajanju podatkov, s tem je bistveno zmanjšana verjetnost napak.

Hitrost in avtomatizacija

S podatkovno bazo prihranite na času, ko vam ni treba na roke iskati in primerjati podatkov. Nastavitev avtomatičnih polj za hitrejše vnašanje podatkov.

Filtriranje in sortiranje

V strukturirani podatkovni bazi podatke najdete hitro in učinkovito: razvrščanje po padajočem/naraščajočem vrstnem redu črk, številk in datumov.

Arhiviranje podatkov

Izdelava arhivov je izredno pomembna (za preprečitev izgube podatkov), zato se ti ustvarjajo dnevno in tedensko.

Izvažanje podatkov

Podatke lahko izvozite v Excel datoteko, natisnete poročilo in/ali pa ga shranite v PDF formatu. Na voljo je tudi izvoz v Word dokument za nadaljnje urejanje dokumenta.

Tehnologija
podatkovne baze

Podatkovne baze gostujejo na specializiranih spletnih strežnikih.

Pri izdelavi podatkovnih baz uporabljam Microsoft Azure, saj ponuja podatkovne baze po ugodnih cenah, tako za majhne, kot velike projekte. Azure poleg zanesljivega delovanja omogoča tudi izdelavo avtomatičnih arhivov za pretekli teden in lokacijo strežnika v Evropi, za še hitrejše dostopanje podatkov.

Vaša podatkovna baza ima rezervirana sredstva za delovanje, ker zakupljena sredstva strežnika niso deljena z drugimi uporabniki strežnika. V primeru povečane potrebe se zagotovljena sredstva lahko nadgradijo, povečajo.

Pogosta vprašanja

Podatkovne baze imajo večje odstopanje v ceni v primerjavi s spletno stranjo.

Cena je odvisna od vaših želja in potreb. Sama izdelava se šteje v količini potrebnih ur, da je projekt izveden. Urna postavka izdelave in nadaljnje spremembe po predaji aplikacije v uporabo je 15 €/h .

Običajno so nadaljnje spremembe hitre. Čas sprememb se obračunava po 1 minutnem intervalu.

Okvirni minimum izdelave je ocenjen na 40 h in naprej.

Uporaba spletne podatkovne baze se dodatno računa cca. 5 €/mesec.

V primeru, da želite tudi spletne obrazce v brskalniku, se dodatno računa spletno gostovanje v vrednosti 5 €/mesec.

Prosim, da me kontaktirate za podrobnosti in ponudbo.

Cene so brez DDV, ker nisem zavezanec za DDV.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Poslujem brez žiga.

Plačilo se izvede preko bančnega nakazila na TRR, navedenega na prejetem računu.

Naročnina se obnavlja letno. 2 tedna preden poteče naročnina vam pošljem nov račun, ki ga je treba plačati do roka, navedenega na računu.

Cene so brez DDV, ker nisem zavezanec za DDV.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Poslujem brez žiga.

Za uporabo spletnih obrazcev je potrebno spletno gostovanje in domena, vendar vam te ni treba zakupiti.

Za Access je potrebna licenca Microsoft Office ali Microsoft Office 365, ki vsebuje aplikacijo Access.

Gostovanje je za vsako spletno aplikacijo ločeno in se mesečno podaljšuje.

Če želite pri spletnih obrazcih imeti lastno domeno, to lahko zakupite oz. uporabite že obstoječo. Podaljšanje domene je letno.

Na voljo vam je tudi brezplačna domena nefos.info. Naslov vaše aplikacije je npr. https://vase-podjetje.nefos.info.

Vedno sem na voljo preko e-maila in telefonskega klica.

Za večje probleme je pomoč preko oddaljenega namizja najhitrejša oblika pomoči, preko katerega vam lahko pokažem, vas vodim do rešitve itd.

V primeru, da napaka ni iz moje strani, se pomoč računa po 15 €/h z 1 min intervalom.

  1. Najprej je treba oceniti vrsto podatkov ki jih zbirate, v kakšni obliki jih zbirate in samo količino/število podatkov.
  2. Če na primer uporabljate Excel, se da podatke uvoziti. S tem se prihrani na količini potrebnega dela. Starejši podatki se vedno lahko vnesejo kasneje. Nato se oceni količina podatkov in njihova medsebojna relacija/odnos. Več o tem v prvem pogovoru.
  3. Določi se polja v posameznih tabelah, v njih bodo shranjeni obstoječi in novi podatki.
  4. Odločimo se o vrsti obrazcev in načinu vnašanja podatkov (program na računalniku – Windows, v brskalniku ali oboje).
  5. Izdelajo se potrebni obrazci, glede na vaš nabor podatkov, ki so uporabniku prijazni in prilagojeni vašim potrebam. 
  6. Izdelajo se poročila za tiskanje podatkov.
  7. Naknadno dodamo še morebitne dodatne funkcije.

Podatkovna baza je zasnovana na Microsoft SQL tehnologiji. Za samo izdelavo obrazcev in poročil je potrebno podatke prenesti iz obstoječega formata v SQL format.

V primeru, da podatke zbirate v Excel datotekah, se ti uvozijo/migrirajo v SQL bazo.

Če so podatki manj strukturirani (analogna oblika), jih je potrebno na roke vnesti v bazo podatkov. To lahko storimo med izdelavo, ali pa se vnesejo naknadno, odvisno od vaših potreb.

Migracija je lahko časovno zamuden del izdelave, vendar je pomemben del procesa.

SSL certifikat (Secure Socket Layer) je kriptografski protokol, ki omogoča varno komuniciranje na spletu.

SSL se najpogosteje uporablja pri spletnih trgovinah in uporabi spletnih obrazcev, kjer se izvaja prenos podatkov zaupne narave.

Certifikat uporablja tehnologijo šifriranja podatkov, ki se prenašajo med spletnim strežnikom in vašim računalnikom/telefonom.

Zaradi šifriranja “nepridipravi” ne morejo dostopati do podatkov, ki jih vi pošiljate na strežnik in strežnik na svoj računalnik.

Stran, opremljena s SSL certifikatom je v brskalniku označena z zeleno ključavnico in napisom “Secure” oz. “Varno”. Vsak brskalnik omenjeno prikaže malce drugače.

Vse spletne aplikacije so zaščitene s certifikatom SSL. za Access SSL ni potreben.

Podatki so varni na Microsoftovem Azure SQL strežniku.

Obnavljajo se redni dnevni in tedenski varnostni arhivi vaših podatkov.

Dostop do podatkov preko spletnega brskalnika je zaščiten preko SSL certifikata za šifriranje komunikacije med uporabnikom in strežnikom.

Zaščito s SSL certifikatom prepoznate kot zeleno ključavnico poleg URL naslova in napis “Secure” oz “Varno”.

Izvedba podatkovne baze

Prilagodljivost

Obrazci so prilagojeni točno vašim potrebam.

Hitre spremembe

Spremembe obrazcev in poročil so hitre, odvisno od vaših želja in potreb.

Podpora

V primerov težav z vnašanjem podatkov ali uporabo sem na voljo preko telefona, e-maila in oddaljenega namizja.

Podatkovne baze so sklopi podatkov, ki so razvrščeni v tabele in vrstice, podobno kot v Excel-u, vendar so medsebojno povezani v odnose. Tabele imajo svojo vnaprej določeno strukturo, ki zagotavlja, da so podatki v pravilni obliki in na pravem mestu. Struktura se določa glede na vaše potrebe.

Uporabnik v bazo podatkov sistematično in urejeno vnaša podatke preko obrazcev, podatkovna baza pa uporabniku nato omogoča hiter in enostaven priklic podatkov.

Microsoft Office Access

aplikacija za Windows

potrebna je licenca za Microsoft Office Access ali naročnina na Microsoft Office 365

Spletni obrazci

brskalnik in mobilni dostop

deluje v vseh modernih brskalnikih:
Chrome, Opera, Firefox, Safari, Edge,...