Office 365: Ugodna cenovna rešitev za licenčno uporabo Office programov

Microsoft Office programi so postali nepogrešljivo orodje v podjetju in tudi zasebni uporabi.

Čeprav obstajajo alternative, kot je OpenOffice, ki sem ga tudi sam uporabljal, ne more nadomestiti samih funkcij in interpretiranja .docx, .xlsx formatov, ki so zelo popularni in že samoumevni. OpenOffice večinoma lahko odpre Office datoteke, vendar niso vedno pravilno prikazani.

Včasih je bilo potrebno kupiti drage licence za Office programe, te je bilo potem treba nadgraditi z novo verzijo, ki je prišla na približno 3-4 leta (Office 2003, 2007, 2010, 2013).

Microsoft sedaj že nekaj let uspešno izvaja in ponuja naročnino na Office programe v obliki naročnine Office 365. Obstaja več nivojev licenc, z različnimi cenami, odvisno kaj podjetja in osebe potrebujejo. Poleg priljubljenih programov, kot so

  • Excel,
  • Outlook,
  • Word,
  • PowerPoint,
  • Access,
  • Onenote,

nekateri paketi ponujajo tudi

  • elektronsko pošto s 50 GB prostora na poštni predal (1 licenca, 1 poštni predal),
  • koledar in imenik,
  • shranjevanje dokumentov v oblaku, OneDrive Business, 1 TB,
  • Skype HD konference,
  • namestitev Office programov na telefonu z operacijskim sistemom Android, iOS in Windows 10 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Office programi so ves pač posodobljeni. Tudi ko pride nova verzija Office, Office 2016, bodo programi na računalniku avtomatično posodobljeni na novo verzijo. 1 licenca omogoča do 5 namestitev vseh programov; 5 računalnikov na 1 uporabnika.

Kot je bilo omenjeno zgoraj v alineji, za 1 licenco dobite le 1 poštni predal. Torej če je vaša domena “domena.si”, potem imate lahko le 1 e-mail naslov, npr. “[email protected]”. Na 1 osebo se smatra 1 poštni predal, seveda pa niste omejeni na aliase e-mailov.

Paketi in cene se seveda spreminjajo, dodajajo nove storitve in funkcionalnosti. Sam že 3+ leta uporabljam Office 365 naročnine, saj je tako za študenta, kot samostojnega podjetnika, stroškovno najbolj učinkovito. Za približno 13 eur/mesec dobim vse Office programe, ki jih potrebujem za delo, e-mail nabiralnik s 50 GB prostora in 1 TB za spletno hrambo dokumentov. Če bi izbral sorodne storitve pri drugih podjetjih bi mesečni strošek znašal krepko čez 13 EUR.

Seveda sem tudi delno odvisen od Microsoft Office, saj pri izdelavi podatkovnih baz uporabljam Office Access.

Oglejte si njihovo ponudbo ali pa me kontaktirajte, če ste zainteresirani za večjo produktivnost vašega podjetja preko podatkovnih baz.

Objavljeno v in označeno v , , , , , , , , , 12. 04. 2017

Komentiraj